Tasting

Wednesday, 12 October 2011

Semoga Ibu Aku Cepat Sembuh...

Hari ni 3 malam mak aku masuk wad di Hospital Parit Buntar.. Masalah darah kurang.. Mcm mana boleh darah kurang pun aku tak tau.. Dan tekanan darah pun jadi rendah.. So terpaksa dimasukkan ke hospital.. Kesian mak aku.. Sebenarnya mak aku pun tak berapa sihat sejak kebelakangan ni.. Tahun lepas 10 July 2010, 3 bulan mak aku dok Hospital Taiping. 2 bulan lebih jugak dok ICU.. Masalah paru-paru tak kembang.. Seksa jugak la aku tgk.. Alhamdulillah dah OK.. Tapi Isnin lpas dah darah kurang... 

Setakat la ni masih stabil.. Kakak aku pun bgtau tak payah balik kampung.. Cuma aku sebagai anak kurang senang hati bila tak pi tengok dia.. Wife aku pun dah banyak kali suruh aku balik.. Errmm.. InsyaAllah Jumaat ni kalau masih tak keluaq wad, aku ingat nak balik la jugak kampung.

Semoga ibuku kembali seperti sediakala.. InsyaAllah..

2 comments:

Cik Ketam Malas said...

amin...mudah2an cepat sembuh ye. :)

Che'gu Anuar said...

Thanks Cik Crab.. Amin..