Tasting

Friday 28 October 2011

Dari Nilai ke Bagan Serai..

15.10.2011 - Balik ke Bagan Serai.. Mak aku masuk hospital.. La ni alhamdulillah dah sihat kembali.. Aku pun kadang2 kesian tgk mak aku ni.. Sihat pun mcm dah tak sihat.. Moga2 Allah berikan kekuatan kepada mak aku.. InsyaAllah....

Kat pekan Kampar, Perak

Masuk highway balik di Gopeng

Terowong Menora, Ipoh


Pada asalnya aku mmg nak balik tgk mak aku kat hospital.. Tapi kakak aku bagitau tak payah sebab mak aku katanya dah OK sikit.. Itu info ptg jumaat (14.10).. Malam tu mengetea dgn kwn2 sampai la jam 2.00am.. Balik rumah dok pikiaq nak balik ke ta payah.. Lagipun Sabtu Ustaz Ikmal Zaidi jiran aku ada buat kenduri pulak.. Serba salah jugak dibuatnya.. Takpa, aku try lelapkan mata dulu, tengok esok pagi mcm mana.. Aku kunci jam jam 5.00am untuk bangun buat keputusan.. Sementara nak tidoq malam tu, pi jugak pukui 3.00am baru mau terlelap...

Besaq sungguh signboard ni..
Pukui 5.00am bunyi jam, bangun teruih kejut cik puan aku suruh dia bubuh baju.. BALIK jugak aku akhirnya.. Bukan apa, mmg info kakak aku tu boleh pakai.. Tapi sebagai anak, perasaan tu rasa tak selesa bila tak tgk muka mak aku... Setidak2nya, balik tgk muka dia, puas hati.. Duit boleh dicari..(pening jugak la 'dicari' tu sebab 15hb... paham2 laaaa... Hahahaha..

La ni alhamdulillah, semuanya baik kembali!!! Syukur... Amin..

No comments: