Tasting

Wednesday 12 October 2011

Hari Sukan Tahunan SK Desa Jasmin

Perbarisan Hormat

Ni la team 'QuarterMaster' aku.. Mmmg MANTOP!!!
Sabtu lepas (08.10.2011) sekolah aku telah mengadakan Hari Sukan Tahunan kali Ke-13 berlangsung di padang sekolah. Memang meriah!!! Dirasmikan oleh Ketua Unit Ko-Kurikulum Jabatan Pelajaran Negeri Sembilan. Sehari sebelum Hari Sukan, uihhh.. hujan turun lebat betoi.. banjir jugak la padang sekolah aku ni.. Aku dok kata dengan 2-3 org yang balik lambat, 'esok ada satu acara tambahan.. Kuak dada 100m'.. Kahkahkahkah... Walaubagaimanapun, alhamdulillah semuanya lancar pada Hari Sukan (Sabtu)... 

Tengok gambaq atas yg pakai Jersi tu? Tu la team 'Quarter Master' atau lebih tepat lagi Pembantu Khas. Depa semua ni aku yang pilih.. Ada 11 orang semuanya.. Murid2 ni semua kelas yang aku ajar.. So, senang la nak minta tolong.. budak kelas aku ni mmg semangat membantu tinggi sangat...

Dina..Dina.. Hijau.. Hijau..



Ready.. One.. Two.. Three.. Four..
Pada hari sukan tu, anak aku Dina masuk acara persembahan senamrobik.. Hari-hari dok praktis kat sekolah dan balik ghumah, sambung praktis kat ruang tamu.. Mmg excited betoi anak aku ni.. Utk sukaneka, acara lari bawak bola dalam kon.. Dapat No. 3.. Oklaa.. Hadiahnya tupperware.. Huhuhu.. Pandangan aku, eloklah diberikan hadiah 'medal'.. Ada la jugak kenang-kenangan budak2 ni..  Tamat semua acara jam 2.00 petang.

No comments: