Tasting

Tuesday 18 October 2011

Kembali 'buzzzzzzz'...

Huahuahuahuahuahaa.......

Hello & Salam semua blogger.. Aku la ni rasa mcm dah maleh nak masukkan entry.. Tak tau la pasai apa.. Maybe banyak sgt keja yg nak kena bereskan dalam bulan Oktober ni... Ni pun saja celah2 masuk sat tgk blog aku.. kesian jugak kat blog aku ni, agak ketinggalan.. Hahahha...

Bulan Oktober ni antara keja yg nak disetelkan :

1. Assigment aku.. Ada 3 semuanya.. Haram satu pun tak disentuh lagi.. Mcm mana nii.. Huhuhu

2. Uruskan Lawatan sekolah ke Genting Highland (9.11.11).. Leceh sebenonya buat lawatan ni.. 

3. Uruskan Perjanjian Pembiayaan antara aku dengan Kerajaan.. (org dah hantar bulan Ogos.. aku terhegeh2)

4. Kertas soalan budak2 aku nak exam PKSR 2.. 3 paper kena buat.. tp dah bereh!!

5. Sibuk berappointment dgn bakal calon BN DUN Nilai ( PRU ke-13 dah dekat)

Rasanya itu saja kot yg agak buzzzz utk bulan Oktober ni.. Blog aku ni pun rasa mcm ketinggalan zaman kalau nak dibandingkan dengan blogger2 muda yg lebih berbakar beso dalam mencantikkan blog depa.. aku salute abih la dgn blogger muda ni... nak tanya depa malu sebab aku dah 'lama'.. depa muda lagi... hahahha.. So, sebelum aku tido, THANKS buat pengomen2 entry aku yg sudi komen walaupun blog aku ni tak seGLAMOR blog2 yang sedia ada..
'GOOD NITE'

No comments: