Tasting

Wednesday 21 September 2011

Thanks Air Asia.. Aku Berjaya Tembusi!!!


Lega.. Puas menunggu.. Alhamdulillah.. Lopeh jugak kami sefamili utk 'flight' buat kali ke-3... itu pun kalau panjang umuq, sihat tubuh badan & dimurahkan rezeki laa.. Sebab penerbangan aku dapat aku booking malam tadi nunnnnnn September 2012... hahahaha... Malam tadi Air Asia ada buat 'Lower Fest'.. Free seat dia kata.. So, aku dgn wife aku pun tunggu la sampai jam 12.00am... Last2, tak tau nak pi mana, destinasi pilihan Langkawi... Berapa tambang? RM0.00... Fuyoooo!!! Tapi tambah pilih tempat duduk dan lain2, = RM189.00 utk kami 3 orang....

Jika dibuat perbandingan harga, kita ambik kalau pi naik kereta dulu.. Petrol pi balik ke Nilai = RM200.00, Tol Nilai - Sg. Besi - Jalan Duta - Alor Setar = RM120.00 , Feri ke Langkawi = Dewasa RM46 dua hala & kanak-kanak RM36 dua hala. So, kami bertiga Feri = RM128.00. Total naik kereta dari Nilai ke Langkawi = RM494.00...  Jadi, harga yang aky dapat tu kira berbaloi laaa...
Kalau ada kwn2 blogger atau kawan2 yang aku kenai nak minyak gamat terbaeeekkk punya, boleh roger aku.. Jgn risau, lamaaaaaaaa lagi nak berangkat... -)

5 comments:

Unknown said...

wah,best la cikgu dah dpt book..

sya ni duk tunggu cam patah jari asyik klik je tak lepas!

huhu...

doakan sya eh

Che'gu Anuar said...

-)... tu la mamaNoriz.. sharp 12.00am, trus masuk.. tarikh semua dah ready.. Dalam jam 1am lebih jugak la dapat setel booking... Dont worry, malam karang, cuba lagi.. Hhehehe... Cdg tu nak ke mana mamaNoriz?

PinKy MoMMa said...

salam kenal cikgu :)

ai pun baru je dapat masuk pagi tadi tau..phewww sgt penat hehehe..

folo cikgu kt sini..eppy blogging ya!

Che'gu Anuar said...

Hai.. pagi pinkyMomma.. First, thanka follow blog saya ni.. So, u dah dpt booking laa.. pegi mana tu?

CikPuan Fara said...

assalam cikgu. wahh bestnya dpt book tix. mmg berbaloi-baloi lah dgn hrgabya kan.

mekasih sudi jd follower blog saya :)