Tasting

Tuesday 27 September 2011

Kemuncak Persembahan 4 Satria@ SKDJ

Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!!

Ramai betoi penonton, syoknya kalau konsert sendiri kan?

Ni la 'Tunku Abdul Rahman'.. "Hangpa kenai aku sapa?..." Kata Benjamin diawal persembahannya..
Hari ni 27.09.2011.. Kemuncak persembahan murid 4 Satria pada Majlis Penutup Bulan Kemerdekaan SK Desa Jasmin.. Mmg Terbaikkk!!! Kalau ada 10 mrkah, aku bagi 9.. 1 lagi sebab ada yg agak gagap.. Hahahaha.. Aku salute kat budak2 ni, mmg berani!! Ada 6 kumpulan yang membuat persembahan drama.. Semuanya Tahun 5 & 6.. Cuma 4Satria saja wakil tunggal utk Tahun 4...
 
Dengan mengenakan 'costume' yang depa bwk sendiri (aku ni takdak masa nak prepared?, mmg bagus betoi!! Agak2 daripada 6 kumpulan ni, sapa JOHAN? Kalau nak tau, keputusannya esok pagi. Tapi aku dah dapat tau pemenangnya.. Kumpulan 4 S.A.T.R.I.A jadi JOHAN!!!!!!!!  TAHNIAH kat budak2 aku.. Esok jangan lupa ambik hadiah... Anyway, idea asal Bro Hamidi buat mmg bagus.. Aku cuma sambung touch-up sikit2, masukkan sound effect utk lagu dan sebagainya... Sinopsis cerita bolehlah refer SINI...

5 comments:

mashukkk said...

Two thumbs up tuan director!!..

mashukkk said...

Terbaek budak2 ang..kasut "komunis" siap ada tag rege lagi x bukak.mlm semlm suruh ayah beli kot..hehe..semangat punya psl.

Che'gu Anuar said...

Hahahahaha... anas, depa mmg excited tahap Gaban Satria Baja Hitam... nama pun komunis, 'wa kasi hantam sama tokey Giant, wa angkat satu kasut maaa... Tapi wa lupa tanggat itu halega ooo..." haiya..

d'La Fadelia said...

ermmm...che-d nak tahu juga sapa yang menang nie?

Che'gu Anuar said...

dila, dh menang dah.. JOHAN lagi tu.. Ngeh..Ngeh..Ngeh... Nnti upload gmbar sebab Berukband ni problem sikit.. Ok.. Thnks sudi komen..