Tasting

Monday 19 September 2011

Oh Kasut...!!

Aku mencari kasut sukan bukan main lama dah.. dulu masa kaki sukan takdak hal laa.. tapi sejak membina perut masa ni, mmg sukan terus hanyut.. Dlm erti kata lain, mmg tak pernah bersukan.. Tapi ada la pergerakan sikit2 bila ajaq budak2 aku Pendidikan Jasmani.. Tu pun selalu pakai remote.. hahahahaha...



Tadi kebetulan nak cari kasut wife aku.. Disebabkan kasut la wife aku dapat MC 3 hari sebab tergolek masa turun tangga kat opis dia.. Jenuh jugak la.. Masa ari pertama, nak bergerak pun susah.. Pastu aku bwk pi mengurut kat Bukit Inai dengan bidan Ju, alhamdulillah ok la sikit.. Tambahan nya, aku lah yang jadi tukang urut.. Tapi takdak masalah, urut bini, bukan urut orang lain.. Kan,, -)



Bercerita balik tentang kasut, pi Kajang wife aku dapat la beli sepasang kasut di kedai BATA. Sambil menunggu wife aku dok cuba kasut, saja la pi tgk kasut sukan.. bila aku tanya saiz paling besaq, maknya tu kata 'adaaa..' Saiz 11... Wowww.. aku bukan minta dia ambik kasut tu.. Test punya test,, Ngam!!! Kawtim.. Aku yang mengena.. Selalunya kasut aku saiz 10 atau 44.. Iyalah, tengok saizla dari atas sampai bawah.. Takkan nak pakai saiz 8.. Hahahahaha...  Tapi utk kasut sukan ni kadang2 saiz 10, tapi cutting kecik.. Tapi hari ni aku dah dapat apa yang dicari... Legaaa.. Harga pun baik punya RM59.99.. less 10%, aku bayaq RM54.00 + kasut wife aku RM63.00 after less...

Jadi, dapat la aku berkasut sukan nanti!!!

2 comments:

dill said...

beli la kasut bata. selesa :)

hihi. iklan jap

dill.

Che'gu Anuar said...

hahahahha.. betoi tu cik dill.. selesa sgt.. mengcengkam lantai...