Tasting

Thursday 29 September 2011

Countdown to Pilihanraya Umum Ke-13

Dekat dah ka Pilihanraya Umum Ke-13? Ntah laaa.. Ada yg kata bulan November ni, ada yang kata Disember dan yang kata Mac 2012.. Kita tunggu saja laaa.. Tapi, bagi aku aku dah mendaftar sebagai pengundi dan akan undi di DUN N.10 Nilai dan Parlimen SEREMBAN... Bagi Nilai, aku berharap Mr. Gan Chee Biow dapat naik sebagai calon BN utk lawan DAP.. 

Tak lama dulu, kawan aku Ramzi mewakili taman aku dah pi Kursus 3 hari bersama UMNO Bahagian Seremban yang berkaitan Jentera Pilihanraya... Dia bagi aku satu set buku (gambar atas).. So, aku dah abis baca.. cuma tunggu green light daripada yang berkenaan utk menggerakkan jentera parti.

Yang pastinya, bagi aku, masa sekrang mmg patut DS Najib bubarkan Parlimen kerana dia dah berada keadaan yang baik. Bagi calon, aku terus mengharap seperti kata Najib, 'kita mahukan calon yang popular di hati rakyat'... Mmg betul la kata DS Najib.. Tapi dah nama pun politik, last minit pun bole tukar.. -)

No comments: