Tasting

Wednesday 11 May 2011

@ Seri Inai Cafe bertemu Ahli Majlis

Kenangan Mr Gan & Tok Salleh @ Rumah Terbuka Aidilfitri PCH
Tepat jam 9.43pm Mr Gan ( Ahli Majlis MPN ) call teman.. ajak minum kat Kedai Tok Ketua Kampung (Seri Inai Cafe) di Batang Benar.. Aku pun ajak la Pak Rashid jiran aku utk join sama sebab kalau jumpa Mr Gan mesti selit bab2 politik.. Jdi Pak Rashid antara orang yang aku salute utk bab2 politik.. Yang best nya, Pak Rashid ni kalau ajak p mana2 jarang sangat nak tolak... Tq Pak Rashid.

Sampai kat kedai tok salleh, tgk2 ramai ghupanya.. abg masri, yusri dgn member flat.. rosli.. aku pun layan la borak2... kadang2 aku pun segan jugak sebab aku dah takdak apa2 jawatan lagi di dalam komuniti Perdana College Heights.. tp, tak apa la.. tak rugi berkingsi idea dgn kwn...

Aku bukak cerita bab permohonan dewan orang ramai yang aku mohon Novemver 2010 dah K.I.V oleh MPN sebab takdak tapak yang sesuai. Jadi, aku mohon dgn Mr Gan supaya padang bola di taman aku ditukarkan kepada Dewan Orang Ramai & gelanggang futsal.. Mr Gan kata boleh mohon.. kelulusan bergantung pd MPN dan beliau sebagai Ahli Majlis boleh bertindak sebagai pendesak. Aku lega jugak dia cakap mcm tu. Jd, aku bgtau Abg Masri supaya bt permohonan bersama PPPCH, KRT PCH, KRT Pangsa Pajam dan Komuniti Suria Residense.

Banyak lagi la yang dapat dibincangkan malam ni... walaubagaimanapun, aku tiada lagi 'priority' untuk bertindak dan berharap PPPCH dpt fokuskan usaha ini.

No comments: