Tasting

Friday 6 May 2011

Kedai Hardware @ Felda Soeharto

Ni la satu-satunya kedai hardware yg ada di Felda Soeharto
Di kg wife aku ( Felda Soeharto) sejak turun-temurun family mentua aku meniaga. Bukak kedai hardware kecik-kecik. Sekarang ni abg ipar aku yang menjaga kedai tu.. bisnes boleh la sebab pekan terdekat Tg. Malim. Jadi, barang2 keperluan rumah mmg dicari di kedai abg Leja. Kalau balik kg pun aku selalu melepak kat kedai tu.. Sambil meniaga hardware, abg leja & kwn dia e-aim ada buat biz jual & servis komputer/laptop.. harga mmg boleh kawtim punya.. sebab tu ada free wi-fi kat kedai ni.. canggih tu beb!!! apapun, aku doakan biz kedai hardware tu kekal la selama-lamanya.. InsyaAllah...

1 comment:

Hisham. said...

Kg Soeharto @ Sg Dusun tu kampung saya.. Saya ingat hardware tu kepunyaan Cina.. (sambil tepuk dahi..)