Tasting

Sunday 8 May 2011

Selamat Hari Ibu

Hari Ahad 8.5.2011 merupakan Hari Ibu. Di kesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu buat isteriku, mama kepada anakku, Dina... Selain tu, aku juga nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada ibu aku yang ada di Bagan Serai dan juga ibu mentua aku yg berada di Felda Soeharto.. Semoga panjang umuq dan murah rezeki... InsyaAllah...

I Love u sayang...


Sebagai tanda kasih sayang, aku dan Dina buat surprise kat mama Dina...Kami p beli hadiah & yang romantiknya aku teringin sgt nak bagi bunga ros kat wife aku.. Jadi, utk Hari Ibu ini, aku menghadiahkan sekuntum bunga ros dan hadiah yang dah dipilih Dina.. Igt nak sorokkan dulu, Ahad baru nak bagi, tapi, paham2 la anak den tu, dah tak dapat menahan excitednya nak bg present kat mama dia.. Jadi terpaksa la bagi awal sikit.. hehehe...

No comments: