Tasting

Sunday 8 May 2011

Nasi Beriani @ Restoran Insaf

Baunye.. ermmm.. sedap betoi.. (gambar pakai hp ja)
Hari ni 7.5.2011 aku ada keja sikit kat PJ. Nak ambik modul OUM untuk Semester Mei 2011. Kdg2 pening jugak aku ni.. ini la kali pertama sejak Sept 2009 aku dtg ke OUM PJ untuk ambik modul. Sebelum2 ni, dah sampai tutorial ke-2 baru terhegeh-hegeh nak p ambil modul. Kira mcm dah insap la sikit. 



Jadi, dah terlajak ke KL, aku teruih p Jalan Masjid India sebab wife aku nak beli baju kurung Dina. Aku o.k ja.. jam 4.30pm baru sampai Jalan TAR. Terus masuk Restoran Insaf sebab perut dah menyanyi. Lagipun, dah lama tak makan kat Insaf ni.. Terlanjur pulak esoknya Hari Ibu.. jadi kami (aku & Dina) buat la surprise sikit makan kat sini. Nak bercerita ttg nasi beriani, Restoran Insaf ni mmg power gila laa.. dgn hidangan menu (gambar atas), harganye RM35.00... Huhuhu.. tapi puas laa.. Nasi Beriani Kosong = RM5.00, Ayam Masala / Goreng = RM8.00 seketul, itu la yang aku ambik. Dina nak makan nasi putih ja.. RM2.50 utk sepinggan nasi putih. Yang bagi aku mamak ni nak kenakan customer dia ialah bab ayaq (air).. takdak air lain melainkan air buah... RM5.00= Fresh Orange... Lain kali aku ingat nak bwk bekas air siap2 .. hahaha... Kira kenyang laa makan kat Restoran Insaf ni...
Exora den kat belakang KWSP
Pasar Malam Jalan TAR

Ni la dia.. kaya la Taukey nii...
Lepas makan, p beli 3 pasang baju kurung Dina.. Jalan2 jap kat Pasar Malam Jalan TAR.. pastu balik Nilai sebab malam ni rumah Abg Asmadi ada buat kenduri doa selamat...

No comments: