Tasting

Monday 14 November 2011

Second Time Di 'Tag'



Salam blogger yang dikasihi.. Kali ni kali ke-2 kena tag.. Maybe ni yg last kot sebab segala  11 perkara tentang diri aku dah siap utk Cik Crab..  kalau campur 11 dah 22... Kira banyak la yg u'oll taw.. Hahahha.. 

Kali ni di 'tag' oleh Cik Puan Ros Putih ataupun WhiteRoses.. First thanks la kat cik puan Ros Puteh sebab sudi tag 'lineclear2u'.... Untuk tak menghampakan, aku akan ceritakan la serba sedikit ttg aku (lebih2 tak boleh nooo)..

11 perkara tentang aku...


1. 'Aku' anak ke-3 daripada 4 adik-beradik..
2. 'Aku' suka buat keja last minute yang kdg2 boleh memeningkan kepala aku sendiri.. hahaha
3. 'Aku' ni suka melayan kalau org tengah syok berceghita.. ( kasi pump lagi )
4. 'Aku' amat jarang nak marah org...
5. 'Aku' che'gu yang suka buat kelakar dlm kelas ( kelakar tu dtg nya sendiri.. Auto)
6. 'Aku' suka membuat org gembira ( contohnya belanja kwn2 makan bosa kalau berjaya sesuatu event.. janji depa happy)
7. 'Aku' selalu kata 'Sedap.. Terbaik..' kalau wife aku tanya masakan dia sedap atau tak? ( hehehe)
8. 'Aku' tak suka tengok rumah berselerak.. ( nak bgtau ghajin mengemas la nii)
9. 'Aku' selalu kata ' Isteriku la yang tercantik dan terbaek' .. ( puji sikit.. )
10. 'Aku' teringin nak melancong ke Over The Sea...
11. 'Aku' teringin blog aku mendapat komen sampai 15 komen dlm satu entry.. 


Okeh.. Itu je la yg dpt den pikir kan utk 11 perkara tentang aku....


 Sekarang nak jawab pulak pertanyaan Cik Puan Ros Puteh... Ready ye Ros..

1. Bila korang start blogging?
    Dah lama dah sebenonya.. tp dulu hnya aktifkan blog persatuan penduduk ai.. tp blog peribadi ni mula April 2011

2. Korang minat buat entry pasal apa? 
    Masukkan entry tentang aktiviti family, makanan menarik, hal2 perjalanan karier aktivis masyarakat, sekolah dan lain2 laaa...

3. Mana dapat ilham untuk buat posting di blog?
   Tak kira ilham... kalau tak bz, mmg belasah ja masuk entry..

4. Apa yang mendorong korang untuk blogging?
    Satu medium utk meluahkan pandangan secara peribadi yg dorong ai..

5. Pasangan/kawan-kawan/sedara mara korang tau ke pasal blog korang?
    Wife i ada blog, tapi akibat bz, dah tak aktif.. kwn2 no.. saudara mara pun no...

6. Pasangan/kawan-kawan/sedara-mara korang ada blog sendiri ke? Kalau ade..sila nyatakan
tajuk blog diaorang setakat yang korang mampu atau korang ingat. satu pun takpe..hihihi
   Nahi.. nahi.. ( sekali hindustan daaa...)

7. Apa yang membuatkan korang follow sesuatu blog?
    Selalu ada ja entry yg bermaksud aktif la blog dia.. mcm cik ros ni.. ( up sikit..)

8. Apa yang paling korang boring/fenin bila review sesuatu blog?
   Kalau terlalu semak dengan bahan-bahan disekeliling muka blog...

9. Nama blog yang paling korang suka?
    Yang ni blog ok laa.. nama blog dia http://lineclear2u.blogspot.com.. hahahaha.. Gurau je.. Rasanya semua yg rajin komen dlm entry blog saya, i likeeee....

10. Korang tengok maharaja lawak mega tak?
     Rasanya tengok TV pun seminggu 2 jam ja kot..

11. Siapa peserta yang paling korang minat?
     Errmmm... nanti la noooo bgtau...

Sekian sahaja, harap cik puan ros putih berpuas hati... Segala kesulitan amatlah dikesali.. Ok yeee..



No comments: