Tasting

Tuesday 27 December 2011

Menu hari niii...

Yeahhhh.. nampak tak apo yg den nampak?

Kembang hidung anak aku nampak udang.. Huh!!
Hai blogger n pembaca setia (kalau ada laa... hahaha).. Sejak 7-8 menjak ni, aku dah maleh la rasa nak masuk post dalam blog ni.. Ntah laa.. Nak kata takdak mood, kdg2 tu bermood la jugak.. Tapi mmg dah sampai tahap maleh betoi... W/bagaimanapun, akan ku gagahi jugak utk mengupdate blog aku ni sebab ramai 'silent reader' yang ternanti2 apa la ceghita karut yg Che'gu Anuar ni nak bgtau.. Kahkahkah.. Anyway, thanks la pada kwn2 yg tak jemu2 menyokong, menjerit nama aku, tepuk sorak, fewwwiiiiiitttt utk aku supaya meneruskan perjuangan utk berblogger.. Ok.. i'm comingggg!!!

So, apa cer hari ni...? Nak cerita ttg makanan atau menu family aku hari ni ( Isnin - Cuti Keris Mes).. Semalam pi pasar, tup..tup..tup.. nampak udang laut.. Aduhhh.. My feverettt.. Sekilo RM49.90... Ada la 3 1/2 kali jugak dok pikiaq.. last2 belasah la jugak sebab dah lama tak beli.. Kalau aku balik Bagan Serai, mesti bwk tong ais.. Hari sebelum balik Nilai mesti pi beli 1-2 kg udang laut.. Kat Bagan Serai murah.. Kalau yg bersaiz XL tu, sekilo dalam RM30.00.. Ok laa.. So, cik puan aku buat masak ros.. aku panggil masak ros la.. hangpa panggil apa tak tau la aku.. Tengok saiz udang tu? Fuhhh.. Org penang kata "tu dia.. na'laaa.."... Hahahaha.. Syukur dapat makan rezeki yg Engkau berikan Ya Allah...

No comments: