Tasting

Wednesday 21 December 2011

Kerja-Kerja Pembersihan Longkang kat ghumah..




Hai n salam buat teman2 blogger.. la ni walaupun cuti sekolah, aku ni amat2 la bzzz.. tak sempat lgsung nak masuk post kat blog.. Ok.. apa habaq oghang kampung?? Sihat kot semua nooo..

Ni entry nak ceghita sikit pasai pekerja SWM yang bersungguh-sungguh membersihkan longkang kat depan rumah aku.. Utk makluman, longkang kat ghumah aku ni dah lama tersumbat.. aku dah report MPN, depa reply surat yg berbunyi '... kerja-kerja pembersihan telahpun dijalankan...'.. PENIPU betoi laa depa ni.. Cukai pintu sampai RM294 setahun, tapi hampeh jugak laa.. cuba la jwb tu eok2 sikit.. Akhir sekali, aku pun minta la bantuan Mr.Gan.. Satu sms, esoknya, mai la backhoe, lori utk waterjack dan 6 pekerja SWM.. depa sampai jam 10am.. dan siap keja jam 4.30 petang... alhamdulillah.. dah tak tersumbat lagi.. Cuba hangpa tgk sampah dalam backgoe tu.. tu masa jam 12.00pm... Haa..

Anyway, thanks to SWM dan Mr.Gan atas bantuan...

No comments: