Tasting

Monday 12 December 2011

Berbasikal@Putrajaya


Hallo blogger2 yg rajin dan tak rajin masuk blog aku ni.. Assalamualaikum... Dah lama rasanya aku tak update betoi2 blog ni.. Mmg tengah buzy dgn nak buat tesis dan jugak nak mengadap exam aku pada 14.12.2011 sampai 18.12.2011 nii.. Pening jugak kepala aku kalau nak pikiaq semua benda pasai study ni... Huahuahuahuahua

Baru2 ni sempat jugak aku bwk family aku pi Putrajaya.. Dina yang asyik dok minta nak pi main basikal kat situ (mentang-mentang dah dapat lesen P.. hahahaha)... So, bwk la pi sana.. Dari rumah aku nak ke Putrajaya bukannya jauh sgt.. dalam 35 minit sampai laaa... Punya la syok Dina main basikal tanpa gangguan kereta.. Kalau main kat ghumah, sat-sat keta lalu laa, motor lalu laa, lori lalu laaa... Haa.. Kat sini, berehhh... Manusia ja yg lalu-lalang...

Ok.. kpd para blogger yg selalu jengok blog aku ni mcm Cik Crab, BME, Ayu, dan semua laaa yg dok komen tu, aku nak ucapkan jutaan terima kasih la noooo... Bye..


No comments: