Tasting

Thursday 11 August 2011

Team@PCH Terbaekkk!!!


Inilah kwn2 yang senang diajak dalam urusan kerja-kerja berat@PCH.. Den salute abis bro!!! Halim, Man, Mizi, Amirul, Bro Ashri, Pak Rashid, Abg Masri dan Razak (tak dpt bergambo, kojo) mmg terbaeekkk dlm kerja-kerja sebegini.. Tp, walaupun nampak mudah je, alaa.. gantung bendera.. tp perlukan perancangan juga kalau nak jadi benda-benda mcm ni.. Sebagai contoh, kena ghajin calling / sms mengingatkan kwn2 kalau nak gerakkan jentera.. Kalau bokuu ajo, tak menjadi jugak.... 

Bagi aku, buat kerja mcm ni mmg aku suka walaupun aku ni berat berlebihan, nak panjat tu susah sikit laa.. Dlm bulan Julai/Ogos ni aku dah membantu KRT & PPPCH... Utk KRT, aku dah gerakkan usaha untuk meletakkan 2 papan signboard KRT di Bayan & Suria Residence. Utk PPPCH, aku dah gerakkan jentera utk pasang bendera Jalur Gemilang dan dapatkan tajaan bendera. So, adil kan? Jadi, malam seterusnya, aku akan membantu jalan PCH 8 & 9 utk terangkan malam 7 likur. Semalam aku dah beli 25 batang pelita buloh. Malam ni ( Khamis ), aku akan minta bantuan kwn2 Jln PCH 8 & 9 utk memasang pelita pulak.. Boleh bro? Mestilah boleh sebab sebelum buat keputusan, kami dah bincang. Collect duit sorang sikit... 

So, nantikan projek kita 1-2 malam ni!!!



No comments: