Tasting

Wednesday 3 August 2011

3 Ramadhan.. Berbuka@Nasi Kandar Pelita SS2 PJ

Ermmm... terlior teman..

Sebelum azan Maghrib..

Selepas azan Maghrib.. Hehehehe
 Hari ni posa ke-3. Jam 5pm gerak ke Sg Buloh.. Gara-gara nak ambik modul Maths versi B.Melayu, terpaksa la henjut ke Sg Buloh sebab member yg tolong photostat kat aku ni dok Sg. Buloh. Tp kawan aku ni (Azlan) mmg baguih laaa... Sanggup bersusah-payah mai hantaq kat Tol Sg. Buloh... Thanks bro!!!

Lepas ambik modul, tempat target nak bukak posa dah ada.. iaitu NKP.. Nasi Kandar Pelita... Dulu kalau lama tak balik Penang, Pelita ni la jadi pengobat rindu nasi kandaq. Hahahah.. Malam ni aku ghasa Pelita ni rasa pun fah fail... Amat kurang power daripada dulu2.. tapi telan jugak laaa.. Menu mcm ganbaq kat atas tu semuanya RM34.60.. Mahal kan... Murtabak dia pun dah kecik RM6.00... Dulu Tea 'C' 3 layer RM3.00 sekarang RM3.50.... Sotong kecik pun sekor RM3.50.. pastu rasa pun tak Power lagiii... Ermmmm...

Rasanya aku delete la N.K. Pelita ni dalam diari Jalan-Jalan Cari Makan aku.... Anyway... Bergerak balik Nilai terus lepas tu.. Jam 9.00 sampai la rumah.. lega ghasa bila baring... ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

No comments: