Tasting

Tuesday 9 August 2011

8Ramadhan@Rumah

    
Kari Daging Pajam









Mee Goreng Ala Telur Dicampak
Nampak mmg bertenaga!!! Salute dekat wife aku sebab balik keja sampai rumah dalam jam 5.00 petang pun masih sempat serta bersemangat menghasilkan juadah berbuka sebegini. Sayang ayg!! -)... Kalau nak rasa mee goreng ni, hummm... kiranya kalau mengunyah bukan rasa mee saja, tapi udang, daging, sotong, fishball, fishcake.. tapi ayam mmg tak pernah bubuh dalam mee/koay teow sebab bak kata wife aku, tak best.. hanyir baunyee.. betul laa.. kalau bubuh ayam, hanyir sikit.. tapi murah laaa...


Yang kari daging pulak, yang kurangnya hiasan.. iyala.. bukannya masuk pertandingan pun.. tapi mmg best gila.. aku jenis yg bersantan ni mmg suka... tu yang overload selalu.. Kahkahkah... Apapun, perut aku mmg kenyang yang teramat sangat sungguh... Anyway thanks buat wife aku yg sanggup berpenat memasak walaupun dah penat berkojo... Malam ni apa pulak menu kita?

1 comment:

ParpuKari said...

Ermmmm... sedapnyaaaa