Tasting

Thursday, 12 January 2012

Sejarah telah tercatat..


Salam blogger's.. Entry ni bagi aku, sejarah peribadi aku dan cukup bermakna.. Mana tak bermakna, majlis yg aku sangkakan santai, telah diadakan di luar jangkaan aku.. Aku dijemput utk merasmikan Majlis Makan Malam BBQ Suria Residence @ Perdana College Heights. Suria Residence ni merupakan satu kawasan di bwh pentadbiran KRT Perdana College Heights. Tetamu aku rasa ada la lebih kurang 70 - 80 orang.. kalau bg hangpa sikit, bg aku dah mcm 500 orang.. Hahaha.. Siap ada 2 kanopi, hadiah, P.A sistem, ada rostrum.. Huh.. Mmg rasa nak terkucil jugak dibuatnya..

Tak pernah2 aku dijemput merasmikan satu majlis, tiba2 dijemput mcm ni.. pertama terasa diri dihargai la.. tkasih buat J/Kuasa yg menjemput.. Keduanya, aku bukanla pandai nak bercakap depan org ramai.. Lebih2 lagi depan penduduk yg bg aku mmg kelas atasan.. Malu + segan + sakit perut dan sebagainya.. Kalau hangpa dengaq aku ckp pun, mcm tak tentu hala.. Kan? Kan?.. Walaubagaimanapun, mohon maaf la video yg diambik di guna video amatur saja.. (anak aku yg senyap2 record).. 

8 comments:

mashukkk said...

Terbaikla.. Sudah upgrade tu..pasni jadi tansri jgn lupa ' geng tandas sekolah' hehe..

Che'gu Anuar said...

Bro.. tunggu wa control Nilai.. Geng Tandas pun sama mashukkkk!!! Kahkahkah..

cik ketam said...

wah...tahniah. boleh bg ucapan khas la kan.

Che'gu Anuar said...

cik ketam: Ucapan yang terus-menerus.. hahahha.. sebenonye, sy ni tk suka berucap gunakan teks.. lebih gemar natural.. Berucap mmg selalu sama ada disekolah atau di kawasan sendiri.. cuma yg bab merasmi tu yg agak teruja sikit.. -)

syed matni said...

Tan sri, dah jadiwakil rakyat nanti jgn lupa geng stor makmal sains 2010

mamaNoriz said...

wah, orang penting ni!

Che'gu Anuar said...

Syed: Mana buleh lupa bro.. Mcm mana nak jd wakil rakyat Syed, wakil pos pun belum tentu.. Hahahaha...

Che'gu Anuar said...

MamaNoriz: Bukan org penting.. 'Orang penin ada laa..' Hahaha.. Buat apa yg patut ajooo.. -)