Tasting

Saturday 28 January 2012

Nak beli buku.. Nak beli buku, Nak beli buku..Nak beli buku..



Hello blogger n kwn2 yang dihormati, dikasihi, diingati,, Apa habaq hangpa semua....?

Semalam dah pi ambik Baucer Buku 1Malaysia.. Sapa tak ambik, ghugi laaa.. Sapa nak bg RM200? Hahaha.. Kerajaan BN kalau org nak kata pancing undi, terpulang laa.. Bagi aku, yang terbaik utk pelajar U dan rakyat.. Kalau kita sendiri la jadi pemerintah, rasanya tak mustahil kita berbuat sedemikian rupa untuk meningkatkan rating kerajaan kita.. Kan?

Bila dah dapat, first baucar RM50.00, aku pi Popular dekat Giant Nilai. Dah mmg bukan ulat buku, taktau nak beli apa.. jadi, main ambik ja laaa... Ada la 4-5 buku dan alat2tulis sikit.. Masa nak bayar, malu pun ada.. Yang beratuq panjang yang guna baucar ni semua student u (yang umuq 18tahun - 20tahun kot).. Maksudnya muda lagi laa.. Mai tang aku, pelajar tua nak bayaq.. Hahahaha.. Selamber ajo leee...


Tahun ni tahun akhir aku sebagai pelajar tua.. Mmg mencabar jugak laa.. Hujung2 nanti kena study mcm budak SPM balik laa sebab topik aku Mathematics In Form 5 and Form 6.... Cara-cara mengajar.. Bukan belajar.. Sebab tu la ada terselit buku SPM... Hehehehe... Anyway, a lot thanks to kerajaan diatas pemberian BB1M... Syukur alhamdulillah.... Rezeki Allah S.W.T,,,

1 comment:

milo said...

beli la beli la beli laa..hehehe...sy pun xguna lagi baucer tuh..huhu...n bagus jugak beli buku2 agama ni...berbaloi2... :)