Tasting

Tuesday 10 January 2012

@Cameron Highland lagi




Dear blogger.. tak sempat nak cegita panjang.. ni la gambar yg sempat snap kat CH.. Agak tragis jugak la kali ni ke CH sebab myExora hampir2 nak jahanam akibat paking kat kawasan yg gila punya cerun.. Diringkaskan cerita laa.. nak beli-belah kat satu tempat ni atas sikit pada Brinchang.. Paking tepi jln takleh sebab ada polis jaga.. Pi la masuk satu kwsn paking.. bayar RM3.00.. Kena turun bwh.. punya la curam.. Tak terpikiaq pulak aku nak naik pulak.. dah abis beli barang sikit, masuk keta.. 

Dari bwh, aku ushar tgk 'lineclear'.. Terus aku tekan minyak.. Tup..Tup..Tup.. ada satu Waja kat depan yg tak sempat melintas, aduhhh!!! Nak tarik hand-break mesti tak makan punya dan takut pulak masuk nak gerakkan semula kereta.. Keputusan ringkas aku ambik ialah : Huhuhuhu... main minyak, n clutch.. ada la dalam seminit juga.. Tiba2 bau hangitttt!!!!! Jahanammmmm.... Terpaksa tarik hand-break jugak... Huh!! Rosak kereta aku... Last2 lepas jugak.. aku paking tepi jln nak ilangkan bau.. Tapi tak ilang jugak.. Nak habaq mai, ini la pengalaman aku yang pertama cemas atas bukit yg aku rasa 60 darjah tu.. itu la kisahnyaaa...

Ni aku habaq tentang tempat aku bermalam kat CH.. Hahaha.. RM25.00 semalam.. Rumah Peranginan Persekutuan CH.. Murah gila dan bilik besaq gila.. Puas hati laaa... Terima kasih Kerajaan Malaysia..


Siap bwk basikal tu si budak kecik ni... dasyat..dasyat..

Ok.. dah.. itu je.. jumpa lagi...

No comments: