Tasting

Wednesday 13 April 2011

Sefamili @ Genting Highland



  Genting Highland bagi aku & isteri kesayangan amat sinonim dgn kehidupan aku sekeluarga. Kenapa? Sebab first dating aku dgn mama adalah kat G.Highland masa tahun 1999. 12 tahun yg lepas laa.. Sebab tu bila dah ada Dina, kami selalu g G.Highland walaupun tak tido sana. Tp, G.Highland ni mempunyai memori istimewa buat aku dan mama. Srkg ni, termasuklah Dina.. dan kali terakhir aku ke G.Highland pada 03.04.2011. Tp kali ni p stay one night kat First World. RN108.00 untuk Standard Room termasuk B/Fast. Tp, breakfast dia mmg paling hebat. Menimbun!!!! Makan le sampai ghase tak mau makan dah!!.. 

Tapi, kalau booking on-line check-in Ahad, harganya cuma RM48.00 termasuk b/fast. Mmg berbaloi laa.. tapi kena la ambik cuti Isnin nye..

No comments: